فرمانده سپاه ناحیه بناب و مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان بناب برگزار می‌شود.

به گزارش انعکاس بناب، عمران دوستی ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در گفتگویی با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر دهه سربلندی و عزت ملت ایران بوده و دهه فجر ایام عید انقلاب است.

وی برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی، برگزاری مراسم مهمانی لاله ها، اعزام کاروان سلامت به روستاها و مناطق محروم، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی میز خدمت با حضور مسولان در مصلای نماز جمعه و پاسخگویی مسئولان به مردم را به عنوان بخشی از برنامه‌های این دهه مبارک برشمرد و افزود: مراسم یادواره شهدای شهرستان بناب نیز بیستم بهمن ماه در مصلای اعظم شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان بناب همچنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری نمایشگاه فاطمی، ارائه عملکرد ۴۰ ساله ادارات شهرستان و افتتاح چندین پروژه کوچک و بزرگ را در طول دهه مبارک فجر از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان اعلام کرد.

دوستی با بیان اینکه در طول دهه مبارک فجر علاوه بر برگزاری یادواره شهدای شهرستان شاهد برگزاری یادواره‌های محلات خواهیم بود؛ اظهار کرد: در طول این دهه جلسات روشنگری در پایگاه های مقاومت نیز برگزار خواهند شد.

وی اذعان کرد: دشمنان قسم خورده نظام و در رأس آنها آمریکای جنایتکار از ماه‌ها قبل این خیال را القاء می‌کردند که مردم ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نمی بینند ولی حضور پرشکوه مردم در مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر این واقعیت را به آنان بازگو می‌کند که این نظام به پشتوانه حضور مردم به مسیر رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب خاطرنشان کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن مردم با حضور پرشور در راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن شکست دیگری را به آمریکا تحمیل خواهند کرد؛ چرا که آمریکا روز به روز افول کرده و امسال افول آمریکا عمیق‌تر شده است و همانطوری که مشاهده می‌کنید با وجود سرمایه‌گذاری‌های هنگفت بدون هیچ دستاوردی از منطقه خارج می‌شود.

دوستی تصریح کرد: اگر گوش به فرمان رهبری باشیم هیچ مشکلی این کشور را تهدید نمی‌کند و حزب الله و نیروهای ارزشی دیگر اجازه نخواهند داد آمریکایی‌ها دوباره از پنجره وارد این کشور شوند.

انتهای پیام